poniedziałek, 12 stycznia 2015

Eir Aoi- japońskie cudo

Dzisiaj z nudów słuchałam openingów i endingów z dwóch anime (Sword Art Online i Vampire Knight). Kiedy natchnęło mnie, aby poszukać openingu z drugiego sezonu SAO znalazłam i autorkę i tytuł. Była to Eir Aoi "Ignite" (polecam posłuchać). Niestety nie znalazłam tej piosenki na ulub.pl (czy ktoś z was wie skąd mogę ją ściągnąć?) więc zaczęłam słuchać z ciekawości innych jej piosenek. I wystarczyło kilka, abym mogła stwierdzić, że jest świetna. Jej piosenki wpadają w ucho i są całkiem spoko. Zwłaszcza ta której tytuł wymieniłam wcześniej.
Z innych piosenek, które mogę jeszcze polecić do posłuchania (też japońskich wykonawców) to:
Lisa "Crossing fieled" (pierwszy opening z SAO I) 
On / Off  "Futatsu No Kodou To Akai Tsumi" (opening z Vampire Knight)
Eir Aoi "Innocence" (drugi opening z SAO I)
Kanon Wakeshima "Still doll" (ending Vapmire Knight)

PS: W końcu udało mi się kupić Otaku #53. Ale się cieszę :D :) :3 . 

Eir Aoi


Otaku 53


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz